Imaging Summit 2013

Imaging-Summit-2013
Jutro w Norymberdze zaczyna się Międzynarodowa Konferencja Gfk która ma odpowiedzieć na pytanie jaka przyszłość czeka przemysł fotograficzny na całym świecie. Organizatorem imprezy jest światowa firma badawcza Gfk, organizator targów Photokina oraz Niemiecki Związek Przemysłu Fotograficznego.

Imaging Summit odbywa się od 1983 roku. Co dwa lata na konferencji spotykają się przedstawiciele przemysłu i handlu, są obecni też dziennikarze. Tradycyjnie międzynarodowi eksperci będą omawiać zagadnienia związane z obrazowaniem. Przedstawiciele Gfk z różnych regionów świata zaprezentują wyniki badań rynku fotograficznego i prognozy dotyczące jego dalszego rozwoju. Zostaną pokazane wykresy omawiające znane już tendencje: olbrzymi spadek sprzedaży kompaktów cyfrowych, zbyt małą (w stosunku do oczekiwań) sprzedaż bezlusterkowców i duży rozwój urządzeń sprawdzajacych się w fotografii mobilnej. Dlatego, nieprzypadkowo temat konferncji brzmi „Obrazowanie w epoce zaawansowanej łączności”. Co do cen to pewnie Gfk pokaże dane dotyczące spadku średnich cen cyfrowych amatorskich lustrzanek. Zostaną zanalizowane największe rynki europejskie tj. Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy i ew. Hiszpania. Być może omówiony zostanie rynek w naszym kraju.

W trakcie dwóch dni głos zabierze m.in. Bernd Flessner, Anja Forster, Andreas Lippert. Nie są oni bezpośrednio związani z fotografią, ale analizują branżę z punktu widzenia ekonomicznego. Z osób znaych w branży warto wymienić m.in. Heino Hilbig (szef marketingu strategicznego Olympus Imaging Europe), Don Franz (Photo Imaging News), czy Joachim Rozek (Canon Deutschland).

Organizator targów Photokina omówi przyszłoroczną imprezę, a także zaprezentuje dane statystyczne z edycji 2012.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.