Samsung numerem 1

Samsung-cameraSamsung połączył swoje dwa działy: Digital Imaging i Mobile Communications. Firma planuje stać się liderem w sprzedaży bezlusterkowców w 2015 roku. Aby zwiększyć swoje udziały w rynku koreańska korporacja musi kogoś z niego wyrzucić.

Dane dochodzące z sektora fotograficznego są nieubłagalne. Dramatycznie spada sprzedaż kompaktów, które są zastępowane smartfonami i talbetami. W porównaiu z Pentaksem, Canonem, Nikonem, Samsung jest w luksusowej sytuacji. W ofercie firmy są te produkty, portfolio telefonów komórkowych też wygląda znakomicie. Samsung jest obecnie numerem jeden w tych branżach, posiada około 35% udziału. To dużo w porównaniu z rynkiem aparatów cyfrowych (11,8%).

Znaczne zwiększenie udziałów będzie dużym wyzwaniem dla Samsunga. W pierwszej kolejności firma będzie się starała wyprzeć Pentaksa i być może Canona. Warto zwrócić uwagę, że koreański gigant nie liczy się na rynku lustrzanek i osprzętu do nich.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.