Kalendarz Media Markt 2014

Kalendarz-MM2014_1
Media Markt zaprezentował swój najnowszy, limitowany kalendarz ścienny na rok 2014. Tradycyjnie, autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak, fotograf reklamowy, absolwent łódzkiej filmówki wykonujący między innymi zlecenia dla takich marek jak: Playboy, Loreal, Kia Motors, Avon. Motywem przewodnim sesji zdjęciowej jest sceneria włoskiej Ligurii.

Podobnie jak rok temu, sesję do kalendarza zorganizowało Studio Filmowe M5. Kalendarz wydawany jest w limitowanym nakładzie i nie będzie sprzedawany. Otrzymają go najważniejsi partnerzy handlowi sieci Media Markt. Poza jednym przypadkiem, gdy w 2012 roku na zdjęciach pojawiły się kolory, kalendarze wypełniają klasyczne czarno-białe obrazy. Pomysłodawcą sesji był Łukasz Pęcak , natomiast klient wybrał listę produktów, które były tematem zdjęć oraz określił stopień ekspozycji marek.

Kalendarz Media Markt został wydany po raz pierwszy w 2009 roku i od razu zyskał dużą popularność. Elementem łączącym wszystkie dotychczasowe edycje i podkreślającym charakter marki jest wysmakowana erotyka. Od tego czasu pojawiają się kolejne jego wersje, przedstawiające akty kobiet w towarzystwie pralek, lodówek i kuchenek gazowych dostępnych w sklepie MM. Kalendarz ma 13 stron formatu 50×70 cm. Wydrukowany został w czerni i bieli, czyli w 2 odcieniach pantonu.

Zobacz wideo z sesji:

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.