Warsztaty Profoto

Profoto-B1-TTL_2
Trwają kolejne, darmowe warsztaty fotograficzne (zobacz warsztaty Canona). Tym razem można zgłębić tajniki pracy z lampami B1 TTL Profoto i ich współpracą z aparatami firmy Canon i Nikon. Najbliższe szkolenie odbędzie się w Warszawie 1 lutego, później zainteresowane osoby mogą zapoznać się ze sprzętem w Gdańsku (8.02.2014) i Łodzi (15.02.2014).

Szkolenie jest bezpłatne, ale należy się zarejstrować wysyłając informację na adres mailowy info@monolight.pl. W Warszawie impreza odbędzie się w Studiu Daylight 3 mieszczącym się w Forcie Mokotów. Po części teoretycznej w której zostaną przedstawione techniczne parametry produktu i możliwości, będzie można wypróbować sprzęt w praktyce. Uczestnicy będą mieli do wyboru pełną gamę akcesoriów Profoto.

Organizatorem warsztatów jest firma Moonlight Sp. z o.o., dodatkowe informacje są udzielane pod nr. telefonu 509 595 854.

Profoto-B1-TTL_1
Mobilna lampa B1 TTL Profoto o mocy 500 Ws zasilana jest wyłącznie z akumulatora (14.4 V, 3 Ah). W pełni naładowany pozwoli na 220 błysków w pełnej mocy. Lampa jest dostępna razem z radiowym wyzwalaczem Air Remote TTL-C, pozwalającym na zdalne sterowanie lampą. Regulacji energii można dokonywać w 9-stopniowej skali od 2 Ws.

Dane techniczne Profoto B1 TTL

Maksymalna energia: 500Ws
Rozpiętość mocy: 9 przysłon (2-500Ws)
Kontrola mocy: co 1/10 lub o całą przysłonę
Czas ładowanie: 0.1-1.9 (do 20 błysków na sekundę)
Halogen: 20W LED (odpowiednik 70W Halogen)
Kontrola Halogenu: Off, Proporcjonalnie, Free (5-100%)
Tryby działania: Freeze (krótki czas błysku) lub Normal
Czas błysku w trybie normal (t0.5): 1/11,000s (2Ws) – 1/1,000s (500Ws)
Czas błysku w trybie freeze (t0.5): 1/19,000s (2Ws) – 1/1,000s (500Ws)
Stabilność energii w trybie Normal i Freeze: +-1/20 przysłony co błysk
Zasilanie: wymienna bateria Lithium-Ion 14.4V/3Ah
Pojemność:  do 220 błysków na pełnej mocy
1 gniazdo na kabel synchro 3.5mm Mini-Phono
Fotocela i wbudowany odbiornik Air Remote TTL z zasięgiem do 300 m