Warsztaty Fujifilm Nature Walks

Fujifilm-Nature-Walks
Dzisiaj w Krakowie rozpoczynaja się bezpłatne warsztaty fotograficzne z Jackiem Boneckim, a już w następnym tygodniu szykują się kolejne, gratisowe szkolenia. Tym razem firma Fujifilm zaprasza na serię warsztatów fotografii przyrody „Fujifilm Nature Walks”. Zajęcia odbędą się w czterech miastach Polski: w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Spotkania poprowadzi Jarosław Deluga, fotograf i fotoreporter z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych.
Uczestnicy szkolenia będą używali aparatów Fujifilm serii X, wśród nich godnym uwagi będzie model X-T1. Każda z osób dopuszczona do zajęć otrzyma bezpłatnie kartę pamięci SD, organizator oprócz aparatów zapewni obiektywy Fujinon i inne akcesoria. Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać zgłoszeniane na adres mailowy informacje@fujifilm.pl. Należy podać dane tj. imię, nazwisko, miasto, numer telefonu oraz ewentualnie swoją stronę internetową. Należy też załączyć swoje dwa najlepsze zdjęcia przyrody. Terminu zgłoszeń upływa 3 dni przed dniem, w którym odbywają się warsztaty.

Terminy:

15.03.2014, godz. 10,00, Warszawa. Warsztaty odbędą się w Ogrodzie Botanicznym UW,

16.03.2014, godz. 10,00, Poznań. Spotkanie będzie miało miejse w Centrum Konferencyjym Adam’s, Warsztaty odbędą się w Palmiarni.

12.04.2014, godz. 10,00. Warsztaty rozpoczną się w Centrum Kongresowym.

13.04.2014, godz. 10,00. Kraków. Szkolenie odbędą się w sali konferencyjnej Kolegium Śniadeckich UJ, warsztaty na terenie Ogrodu Botanicznego UJ.

Program zajęć:

10,00-12,00: część teoretyczna: natura w obiektywie, kreatywne zastosowanie aparatu, obiektywów i akcesoriów fotograficznych, rozmowy z prowadzącym, wskazówki dotyczące fotografii przyrody,

12,00-14,00: część praktyczna

14,00-15,00: omówienie zdjęć