Kolejne bezpłatne warsztaty Fujifilm Nature Walk

Fujifilm Nature Walk5
W najbliższą niedzielę odbędą się kolejne, piąte warsztaty Fujifilm Nature Walk. Tym razem szkolenie przewidziane jest w Toruniu, tradycyjnie warsztaty poprowadzi fotoreporter, współwłaściciel DG ART Project, Jarosław Deluga.

Warsztaty składać się będą z części teoretycznej i praktycznej, na zakończenie spotkania przewidziano omówienie prac uczestników. W czasie kilku godzin prowadzący omówi m.in. kreatywne zastosowanie aparatu, obiektywów i akcesoriów fotograficznych i udzieli wskazówek dotyczących fotografowania przyrody. Firma Fujifilm wypożyczy każdemu słuchaczowi aparat serii X oraz obiektywy Fujinon, a także przekaże kartę SD.

Organizator zastrzega, że grupa nie będzie większa niż 20 osób, ale zgłoszenia są przyjmowane do 5 czerwca. Należy je wysłać pod adres mailowy informacje@fujifilm.pl podając imię, nazwisko, numer telefonu oraz ewentualnie swoją stronę internetową. Należy też załączyć dwa zdjęcia przyrody własnego autorstwa. W treści maila trzeba podać imię, nazwisko oraz tytuł Nature Walk Toruń. Uczestnicy dostaną potwierdzenie mailowo i telefonicznie 6 czerwca.

Jarosław Deluga  jest fotoreporterem i dziennikarzem z blisko 20-letnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych. W latach 2004-2006 był osobistym fotografem premierów Rządu: Marka Belki oraz Kazimierza Marcinkiewicza. Specjalizuje się w fotografii reporterskiej, z zamiłowania fotografuje krajorazy i przyrodę.

Szkolenie: 8 czerwca, godz. 12-15, Toruń -ogród oobotaniczny, ul. Bydgoska 7.