Canon po Mundialu

Canon-mistrzostwa1
Dwa tygodnie temu zakończyły się XX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Po imprezie została ogłoszona informacja, że na Mundialu 2014 aż 70 % akredytowanych fotoreporterów używało sprzętu firmy Canon.

Canon był (i jest) globalnym partnerem różnych imprez sportowych. Firma swój związek z piłką nożną rozpoczęła w 1978 roku podczas mistrzostw świata w Argentynie. O tego czasu sponsoruje ponad 40 ważnych turniejów i rozgrywek ligowych. Były to wydarzenia dość znaczne,  wystarczy wymienić UEFA EURO 2004, 2008 i 2012, Puchar UEFA i Super Puchar UEFA. Sponsoring Canona nie dotyczy tylko piłki nożnej – obecnie firma zaangażowała się w zawody World Athletics Series które są organizowane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych.

Canon-mistrzostwa2
Na każdej większej imprezie sportowej Canon zapewnia wsparcie przedstawicielom prasy relacjonującym to wydarzenie. Oferuje pomoc techniczną, doradztwo i serwis, a także wypożyczanie najnowszych aparatów i obiektywów systemu EOS. Wystarczy posługiwać się zawodowym sprzętem firmy Canon i dysponować legitymacją prasową. Otrzymuje się wówczas dostęp do serwisu naprawczego, który krótkim czasie dokonuje oszacowania czasu i kosztów naprawy. Można otrzymać egzemplarz zapasowy na czas naprawy i tym samym kontynuować pracę.

Nikon przyjął podobną strategię i zapewnia usługę Nikon Professional Service (w skrócie NPS).

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.