Come and See. Nowa kampania Canona

Come-and-see_1
Na targach w Kolonii zadebiutowała największą w historii Canona konsumencka kampania marketingowa typu TTL (Through the line). Potrwa ona trzy lata i będzie realizowana pod hasłem „Come and See”.

Come-and-see_3
Akcja rozpoczęła się prezentacją dwóch filmów: ”Futbol gladiatorów” i „Jelenie w mieście”.  Za całość odpowiada londyńska agencja JWT, reżyserem klipów jest angielski filmowiec Jonathan Glazer. Pierwszy pokazuje mecz tzw. futbolu historycznego i rozgrywany we Florencji przez zawodników w średniowiecznych strojach. Drugi opowiada o stadzie jeleni zapuszczających się na podmiejskie ulice w miejscowości Epping w południowo-wschodniej Anglii. Obie reklamy zostały nakręcone Canonami EOS C500 i EOS C300.

Come-and-see_2
Zamierzeniem całego przedsięwzięcia jest przekonanie konsumentów o zaletach sprzętu firmy Canon. Dlatego zachęca się ich do „uważnej obserwacji otaczającego świata” i rejestrowania zdarzeń (najlepiej aparatami Canona) które dzieją się wokół nas każdego dnia. Agencja JWT stworzyła witrynę internetową „Come and See”, która pokazuje kulisy historii wykorzystanych w tej kampanii. Seria filmów przygotowanych przez fotografa podróżniczego Christophera Pillitza i fotografa natury Jamie’ego Halla pod tytułem „Jak to zrobić” skupia się na konkretnych produktach i zawiera porady dotyczące wykonywania zdjęć sprzętem Canona. W zakładce, do realizacji akcji, polecanych jest kilka urządzeń m.in. EOS 7D Mark II, EOS 100D, PowerShot G7 X, PowerShot SX60 HS, PowerShot SX520 HS, PowerShot SX400 IS, LEGRIA mini, oraz PIXMA MG7550).

W Polsce kampania zacznie się w listopadzie.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s