Warsztaty fotografii studyjnej w Zawierciu.

Studio-zawiercie2
Nowości fotograficznych jest jakby trochę mniej, ale za to dużo jest szkoleń i spotkań. Magazyn Foto-Plus (dawny DFV) organizuje Zlot Czytelników, w Krakowie Studio Quantuum zaprasza warsztaty z podstaw fotografii, w tym tygodniu w Pałacu Łochów odbędzie się Majówka Fotograficzna, z kolei w Rzepiszewie planowany jest plener fotograficzny połączony z testowaniem m.in. obiektywów Tokina. Warto też zwrócić uwagę na warsztaty fotografii studyjnej które odbędą się na Śląsku.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób które pragną nauczyć się obsługi profesjonalnego sprzętu studyjnego oraz technik oświetlenia planu zdjęciowego przy użyciu różnego rodzaju modyfikatorów światła. Warsztaty sa jednodniowe i odbędą się w sobotę 23 maja 2015 w Studiu „Skylight” w Zawierciu. Maksymalnie może w nich wziąć udział 25 osób. Uczestnicy zapoznają się więc z całym procesem produkcji – od wyboru modelki, jej przygotowanie, budowę planu zdjęciowego, aż do efektu końcowego – zdjęcia. W trakcie szkolenia wykładowca opowie m.in. o budowie własnego studia zdjęciowego, pracy z modelką, nowych trendach w oświetleniu, oświetleniu komercyjnym w fotografii studyjnej, obsłudze aparatu w studio i rodzaju lamp i modyfikatorów. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja ART CAMERA, a partnerem „Studio Skylight” i Medikon (będzie możliwość zapoznania się z ofertą firmy).

Studio-zawiercie1
Studio wyposażone jest w plany zdjęciowe o powierzchni ponad 390 metrów kw. Do dyspozycji będzie obustronnie zamknięta cyklorama o szerokości 12 i 7 metrów głębokości. Warsztaty poprowadzi Grzegorz Szafruga. Zajmuje się on fotografia mody i tzw glamour od wielu lat, w jego portfolio można znaleźć wiele sesji realizowanych dla renomowanych czasopism.

Szafruga-G_1
Koordynatorem warsztatów jest Przemysław Porwich, tel. 601 708 754.