Leica na Cannes Lions

Leica-100_1
Festiwal Cannes Lions jest uważany za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży reklamowej. Grand Prix w kategorii Film zdobył dokument pt. „100” który wyprodukowano z okazji setnej rocznicy powstania firmy Leica.

Film został przygotowany przez należącą do Saatchi & Saatchi, brazylijską agencję F/Nazca, zleceniodawcą była Leica Gallery z Sao Paulo. Dokument jest częścią kampanii „Leica 100” i trwa zaledwie dwie minuty. W tym czasie możemy zobaczyć najbardziej rozpoznawalne kadry z ubiegłego wieku, obraz więc jest również historią fotografii.

Leica-100_4 Leica-100_3 Leica-100_2 Leica-100_5
Wśród 35 ujęć zobaczymy m.in. podniesienie flagi na Iwo Jimie Joe Rosenthala, Johna Lennona i Yoko Ono Annie Leibovitz, Buzza Aldrina na księżycu Neila Armstronga, portret Che Guevary Alberto Kordy, upadającego żołnierza Roberta Capy, czy dziewczynę z Leicą Aleksandra Rodczenki. Film wyreżyserował Fabio Fernandes oraz Eduardo Lima, za stronę artystyczna przedsięwzięcia odpowiadał Joao Linneu.

Dokument powstał pod koniec 2014 roku, w tym roku wygrał m.in. 46-ty Iberoametykański Festiwal Reklamowy (FIAP).

Zobacz wideo:

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s