Warsztaty Camera Adventure Workshops z Jackiem Boneckim

Warsztat-Bonecki03-16_1
Już za miesiąc rozpoczną się kolejne warsztaty fotograficzne z Jackiem Boneckim. Tym razem uczestnicy szkolenia będą wykonywali zdjęcia podczas Mistrzostw Polski Off Road H6. Imprezę wspiera Alstor (Eizo) oraz Olympus.

Warsztaty nie są drogie i kosztują 199 zł (brutto), należy przy tym zaznaczyć, że w cenę wliczony jest m.in. nocleg, posiłki, oraz tzw. strefa fitness (SPA, basen , sauny, jacuzzi). Niestety, transport należy sobie zapewnić we własnym zakresie. Zgłoszenia są przyjmowane do 28 lutego poprzez stronę cameraadventure.eu. Przed szkoleniem i w trakcie trwania, będzie można przetestować aparaty z serii OM-D, PEN, oraz obiektywy M.Zuiko Digital.

Plener składa się z dwóch części. Pierwsza to fotografowanie uczestników Mistrzostw, podczas drugiej nastąpi analiza wykonanych zdjęć przy udziale i wsparciu Jacka Boneckiego. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli korzystać z profesjonalnych komputerów i monitorów graficznych Eizo.

Plan szkolenia

19.03.2016
09:00 – Zbiórka przed hotelem Fajkier w Lgota Murowana 37a koło Kroczyc. Przejazd do Kamieniołomu Ogrodzieniec. Krótkie omówienie zasad podczas fotografowania Mistrzostw.
10:00 – Fotografowanie w terenie (z przerwą na posiłek)
17:00 – Przejazd do hotelu Fajkier
18:00 – Kolacja
19:00 – Część warsztatowa, analiza wykonanych zdjęć.

20.03.2016
08:00 – Śniadanie
09:00 – Zajęcia teoretyczne, odpowiedzi na pytania uczestników
11:00 – Zakończenie

Należy zaznaczyć, że  grupa grupa może liczyć maksymalnie pietnaście osób, warunkiem udziału w imprezie jest wniesienie wpłaty w pełnej wysokości. Warto też dodatkowo się ubezpieczyć (NW).