Kalendarz Lindner 2017. Nagie modelki reklamują trumny

kalendarz-lindner2017_1
Zakład Przemysłu Drzewnego Lindner już od ośmiu lat wydaje własny kalendarz ścienny, w którym łączone jest piękno kobiecego ciała z wytwarzanym produktem. W tym wypadku mamy do czynienia z wysokiej jakości drewnianymi trumnami.

Kontrowersyjne zdjęcia firmy z Wągrowca po raz kolejny wzbudzają emocje. Co roku zmienia się tematyka funeralnej sesji fotograficznej. Cztery lata temu prace w kalendarzu nawiązywały do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, wcześniej do prohibicji i surrealizmu. Teraz tematem jest śmierć, będziemy niedługo mogli zobaczyć dwanaście wyjątkowych trumien i dwanaście pięknych modelek. „…Koniec ze średniowieczem! Rozbieramy Panią Śmierć! Zdejmujemy z niej płaszcz, zabieramy kosę… ” tak zaczyna się reklama kalendarza na rok 2017. Dalej twórcy przekonują: „…Pani Śmierć to już nie kostucha – to część życia, naturalna kolei rzeczy… Na trzynastu zdjęciach zabieramy jej najważniejsze atrybuty i „odczarowujemy”: wieczny sen i wieczną ciszę, dance macabre, kosę, klepsydrę itd. Oto wizerunek Pani Śmierci pasujący do XXI wieku!…”.

kalendarz-lindner2017_2
Koncepcja kalendarza zmieniała się w ciągu kilku miesięcy, później ustalano które modelki wezmą udział w sesji. Dyrektorem artystycznym całego przedsięwzięcia został Robert Trojanowski. Premiera kalendarza odbędzie się już 17 listopada i będzie go można kupić m.in. w siedzibie firmy.

Zobacz wideo z poprzednich edycji:

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s