Viva! Photo Awards 2019


Wystartował konkurs Viva! Photo Awards. Jury pod przewodnictwem Ryszarda Horowitza nagrodzi prace w kilku kategoriach: moda, uroda, portret, telefon, portret, reportaż, oraz film. Termin zgłoszeń mija 31 października 2019 r.

Konkurs ma charakter otwarty i adresowany jest do osób, które myślą o fotografii jako elemencie swojej przyszłości zawodowej. Najlepsze prace zaprezentowane zostaną na łamach magazynu Viva! oraz podczas gali finałowej konkursu. Na zdobywcę Grand Prix czeka m.in. realizacja sesji zdjęciowej na łamach magazynu Viva!, do zdobycia są też nagrody pieniężne: jedna w wysokości 5000 złotych, i pięć po 2000 zł.

Prace są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem specjalnej strony internetowej (photo-awards.viva.pl/#zgloszenie) po wcześniejszej rejestracji. Zdjęcia muszą spełniać określone warunki techniczne: format: jpg bez kompresji lub TIF z kompresją LZW, tryb Adobe RGB, dłuższy bok min. 4000 pikseli (maks. 6000 pikseli). Należy przesyłać pliki nie większe niż 2 MB, jeżeli fotografia była wykonana smartfonem, kompaktem wówczas matryca powinna posiadać co najmniej 8 mln pikseli. Niedozwolone jest sztuczne powiększanie plików. W każdej kategorii można zgłosić do 4 prac, wyjątkiem jest reportaż i moda w których są przyjmowane maksymalnie 3 zestawy (od 5 do 7 zdjęć) o określonej konstrukcji fabularnej. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 3 zestawy. Można też nadesłać 2 filmy, nie powinny one być dłuższe niż do 1,5 minuty (wymiary 16:9, do 150Mb, format: H.264 // .mp4).

Zobacz poprzednie edycje konkursu:

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.