Konkursy 09/2019

66th Singapore International Photography Awards 2019 (konkurs pod patronatem FIAP)

data nadsyłania: 24.09.2019

Konkurs ma charakter otwarty, będą przyjmowane tylko niepublikowane prace. Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie do 4 pojedyncze zdjęcia cyfrowe. Zostaną ocenione w nast. kategoriach: „temat dowolny-kolor”, „temat dowolny-cz-b”, „natura”, „zdjęcia podróżnicze”. Opłata za udział w konkursie wynosi 20-30 USD.

Terminarz:
obrady jury: 6.10.2019
werdykt jury: 16.10.2019
wystawa: 8-05.01.2020
zwrot prac: 8.12.2019

adres: The Photographic Society of SingaporeKok Leong Jack Goh 30 Selegie Road188351, Singapur. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres: sipa@pss1950.org, strona organizatora konkursu: http://www.sipa.org.sg
————————————————————————————
Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny ARTCHOPIN 2019

data nadsyłania: 24.09.2019

Organizatorem konkursu jest stowarzyszenie 1839 Association, można zgłaszać zdjęcia inspirowane osobą i twórczością Fryderyka Chopina. Nagrodzone prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Akademii Sztuki w Szczecinie.

Autorzy najlepszych prac otrzymaja nagrody pieniężne: I miejsce: 1000 zł, II miejsce: 700 zł, III miejsce: 500 zł. Aby wziąć udział w konkursie, należy: zarejestrować się na stronie konkursu, zgłosić mailem nie więcej niż 4 prace.

http://www.1839.eu
————————————————————————————
3rd International Art Photographic Salon ”Varadinum”, Oradea – Romania 2019 (konkurs pod patronatem FIAP)

data nadsyłania: 25.09.2019

Można nadsyłać jedynie zdjęcia cyfrowe w kilku kategoriach: temat „dowolny” (prace cz-b), temat „dowolny” (kolor), podróże. Opłata za uczestnictwo w konkursie wynosi 10 euro.

Terminarz:
obrady jury: 29.09.2019
werdykt jury: 13.10.2019
wystawa: 31-12.11.2019
zwrot prac: 31.10.2019

adres: Varadinum Foto Club Oradea Romania (Asociatia Ovi D. Pop) vi D. Pop Nr.48 luliu Maniu Str.410104 Oradea, Rumunia. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres: ovi@durans.ro, strona organizatora konkursu: http://www.varadinumfoto.ro.salon.
————————————————————————————
Wyjątkowy Konkurs Fotograficzny

data nadsyłania: 26.09.2019

Organizatorem konkursu jest Agencja Jaaqob Polska, a jego celem promocja kanału National Geographic w Polsce, wchodzącego w skład oferty usług telewizyjnych świadczonych przez Cyfrowy Polsat S.A. Konkurs ma charakter otwarty, osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę opiekuna prawnego na udział w konkursie.

Konkurs składa się z 8 etapów, w każdym można dodać dowolną liczbę zdjęć w czterech kategoriach tematycznych: Świat z lotu ptaka, Ludzie i ich pasje, Dziki instynkt, Planeta albo plastik. Zdjęcia muszę spełniać pewne wymagania techniczne: rozdzielczość minimum 1920x 1080 pikseli, format JPG, JPEG, PNG. Prace należy przesyłać za pośrednictwem formularza na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl lub konkurs.natgeotv.com/pl.

W każdym etapie wybranych zostanie 2 laureatów, a po zakończeniu konkursu jury oceni wszystkie nadesłane prace i wybierze spośród wszystkich uczestników (w tym także spośród 16 laureatów nagród etapowych) 12 laureatów. Do zdobycia jest m.in. Canon EOS 77D wraz z obiektywem, DJI Mavic Air Fly More Combo Arctic White, kamera sportowa REMOVU K1, gimbal ręczny DJI Osmo Mobile 2, dysk zewnętrzny Toshiba Canvio Basics 2TB USB 3.0, ładowarka solarna Powerneed 12000

adres: Agencja Jaaqob Polska, ul. Ogrody Romanów 8, 91-174 Łódź.
————————————————————————————
XVIII Konkurs fotograficzny „Ciekawie o antenach”

data nadsyłania: 27.09.2019

Konkurs organizuje firma Dipol, tematem są anteny, które stanowią fragment naszego krajobrazu.Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu jedną pracę, składającą się maksymalnie z 3 zdjęć.

Będą oceniane fotografie w wersji elektronicznej – pliki jpg .png .tiff o wymiarach minimalnych 1600 x 1200 pikseli. Zdjęcia należy wysłać na adres konkurs@dipol.com.pl.W temacie maila należy wpisać „Konkurs Fotograficzny DIPOLa”, a w treści listu: Tytuł ogólny lub tytuły poszczególnych zdjęć oraz dane autora. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w Informatorze TV-SAT, CCTV, WLAN 14 października 2019 roku. Laureaci otrzymają dodatkowo powiadomienia drogą mailową.

adres: DIPOL Sj, ul. Ciepłownicza 40, Kraków
————————————————————————————
MOF 2019 “Ibrahim Zaman” 8th International Photography Exhibition (konkurs pod patronatem FIAP)

data nadsyłania: 29.09.2019

Można nadsyłać tylko zdjęcia cyfrowe, prace będą też przyjmowane w kilku kategoriach: podróże, natura, temat „dowolny” (kolor), temat „dowolny” (cz-b). W każdej można zgłosić do 4 opisanych zdjęć cyfrowych. Muszą one spełniać określone warunki techniczne: format jpeg, maksymalna wielkość dłuższego boku powinna wynieść 1200 pikseli. Opłata za udział w konkursie wynosi 60 euro. Można ją wnieść poprzez PayPal (mersin.fotograf@gmail.com) lub wykonać przelew na konto Turkiye Is Bankasi, Mersin Branch Account NO: 6600-2030913 IBAN NO: TR820006400000166002030913). Laureaci otrzymają medale i dyplomy FIAP.

Terminarz:
obrady jury: 15.10.2019
werdykt jury: 31.10.2019
wystawa: 10-10.12.2019
zwrot prac: 31.12.2019

adres: Mersin Olba Photographic AssociationJohn Richard,Lawcamlica Mahallesi. Dadaloglu Caddesi, Yesil Vadi Villalarih2, Mezitli 3200 Mersin, Turcja. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres: international.fotocontest@gmail.com, strona organizatora konkursu: http://www.contest.olbafotograf.com.
————————————————————————————
PENTAX 100 Celebration Photo Contagram

data nadsyłania: 30.09.2019

W listopadzie tego roku Ricoh Imaging Company, Ltd. będzie obchodzić setną rocznicę założenia Asahi Optical Joint Stock Co (to firma w której powstała marka Pentax). Konkurs, który ma upamiętnić to wydarzenie, rozgrywany jest na Instagramie (każdy zgłaszający zdjęcia musi mieć na tym portalu swoje konto). Do zdobycia jest sprzęt marki Pentax, laureaci zostaną ogłoszeni pod koniec listopada 2019 r.

Konkurs składa się z trzech części tematycznych, pierwsza trwa od 1 do 31.07.2019, druga od 1 do 31.08.2019, a trzecia od 1 do 30.09.2019. Każdy temat zostanie ogłoszony na stronie konkursu (www.ricoh-imaging.com/en/100contest/index.html). Dla przykladu – pierwszym tematem jest cyfra „100”, należy więc zgłosić swoje prace oznaczając je odpowiednimi hashtagami (# pentaxany100, # pentax100contest, # pentaxk1mkii).

adres: RICOH Imaging Company Ltd., 1-3-6, Nakamagome, Ohta-ku Tokio, 143-8555, Japonia. Regulamin dostępny jest pod adresem http://www.ricoh-imaging.com/en/100contest/pdf/OfficialRules.pdf
————————————————————————————
Konkurs fotograficzny i filmowy O!ZNAKI PRACY

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem konkursu jest Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy. W tym roku fotografie i filmy powinny pokazywać nowe wymiary pracy (nie tylko w kontekście technologii czy sztucznej inteligencji, ale szerzej. Nowych zjawisk, zachowań, postaw wobec pracy.

Prace należy przesyłać za pośrednictwem formularza na stronie konkursu http://oznakipracy.ciop.pl Fotografie musza spełniać określone wymagania techniczne: format JPG, wielkość przesyłanego pliku nie pownna przekraczać 5 MB (min. 2 MB). Każda zgłoszona praca powinna posiadać tytuł, należy też podać dane autora (nazwisko_imię, adres zamieszkania, datę urodzenia, telefon kontaktowy, adres e-mail). Grand Prix wynosi 5.000 zł, są też trzy wyróżnienia po 1.000 zł

adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, Czerniakowska 16, 00-001 Warszawa. Dodatkowych informacji o konkursie udziela Agnieszka Szczygielska tel.: (0-22) 623 36 86, fax: (0-22) 623 32 64 e-mail: agasz@ciop.pl
————————————————————————————
8. FotoArtFestival im. Andrzeja Baturo

data nadsyłania: 30.09.2019

FotoArtFestival to biennale fotografii światowej odbywające się co 2 lata w Bielsku-Białej. W tym roku fotografujący mogą zgłaszać swoje zdjęcia w kilku kategoriach: a) wystawy FotoOpen, b) pokazu DiasShow, c) przeglądu Trampolina.

Wystawa FotoOpen jest otwarta dla wszystkich fotografujących. Tematyka zdjęć może być dowolna. Udział w wystawie jest wolny od opłat. Pierwszym etapem jest przysłanie maksymalnie 10 zdjęć w formie cyfrowej na adres: info@fotoartfestival.com. DiasShow to pokaz zdjęć w formie multimedialnej. Prezentację należy przygotować w formacie mp4, czas trwania wynosi 3 minuty. Tematyka dowolna, wpisowe wynosi 50 zł za pierwszą zgłoszoną pracę (za drugą 20 zł.)

Z kolei Trampolina to przegląd portfolio. Osoby zainteresowane udziałem w Trampolinie powinny przesłać mailowo 10 zdjęć swojego autorstwa. Zgłoszenie mailowe jest bezpłatne. Uczestnik zakwalifikowany do udziału w przeglądzie wnosi opłatę w wysokości 180 zł. Spośród uczestników Trampoliny zostanie wybrana osoba, która będzie miała zorganizowaną wystawę indywidualną w Galerii Fotografii B&B i podczas kolejnej edycji FotoArtFestivalu. Uczestnicy Trampoliny wezmą udział w ceremonii otwarcia FotoArtFestivalu w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej oraz w bankiecie, który jest okazją do nieformalnych rozmów z uczestnikami festiwalu.

fotoartfestival.com/pl/
————————————————————————————
Konkurs fotograficzny „Wiki Lubi Zabytki”

data nadsyłania prac: 30.09.2019

Konkurs stanowi polską edycję ogólnoświatowego projektu „Wiki Loves Monuments” organizowanego przez międzynarodowy komitet działający przy Wikimedia Foundation z siedzibą w San Francisco. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie jak najbogatszej i dostępnej bezpłatnie dla każdego dokumentacji obiektów posiadających status zabytku. Należy je znaleźć i sfotografować według oznaczeń mapy dostępnej na stronie http://wikizabytki.pl/mapa. Prace muszą zostać załadowane do Wikimedia Commons od 1 do 30 września 2019 poprzez formularz na stronie wikizabytki.pl, albo bezpośrednio do Wikimedia Commons. Zdjęcia mogą zostać wykonane w dowolnym okresie i muszą spełniać pewne warunki techniczne: format JPEG, min. rozdzielczość 6 mln. pikseli.Na fotografiach nie mogą znajdować się znaki wodne ani żadne inne formy podpisu autora.

Udział w konkursie jest bezpłatny, na zwycięzców czekają nagrody w postaci voucherów na sprzęt fotograficzny.

a) Nagrody za zdjęcia pojedyncze:

– 1. Nagroda – 1600 zł,
– 2. Nagroda – 800 zł,
– 3. Nagroda – 400 zł.

b) Nagrody dla fotografów (za szczególne, jakościowe zaangażowanie w konkurs):

– 1. Nagroda – 800 zł,
– 2. Nagroda – 400 zł,
– 3. Nagroda – 200 zł.

c) Nagrody specjalne w ramach każdej z kategorii tematycznych, są przyznane we współpracy z partnerami konkursu (I – Zabytki Warszawy, II – Zabytki architektury wiejskiej, III – III Zabytki z terenu województwa śląskiego):

– 1. Nagroda – 300 zł,
– 2. Nagroda – 200 zł,
– 3. Nagroda – 100 zł.
————————————————————————————
XXIV Konkurs fotograficzny „Zabytkowa architektura wsi opolskiej” 2019

data nadsyłania: 30.09.2019

Celem konkursu jest m.in. propagowanie idei ochrony zabytków budownictwa wiejskiego poprzez bezpośredni kontakt z zabytkami kultury materialnej. Tematyka tradycyjnie już związana jest z architekturą terenów wiejskich Opolszczyzny (z wyłączeniem obiektów Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu). Przewidziano następujące nagrody: 400, 350 zł, 300 oraz 3 wyróżnienia po 150 zł. W kategorii dorośli: 700, 550, 450, oraz 3 wyróżnienia po 200 zł. Jest też nagroda specjalna (rzeczowa) za dodatkowe walory krajoznawcze zgłoszonej pracy, ufundowana przez PTTK Opole.

Zdjęcia oceniane będą w dwóch kategoriach wiekowych: młodzież od 10 do 16 lat, osoby powyżej 16 roku życia. Można nadesłać nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5 zdjęć (lub taką samą ilość zestawów tematycznych) wykonanych analogowo lub cyfrowo. Prace należy przesyłać jako powiększenia („odbitki”) lub wydruki na papierze fotograficznym w formacie (A5) i nie większym niż 210 x 297 mm (A4). Do zdjęć należy załączyć wypełnioną kartą zgłoszenia i płytą zawierającą zdjęcia lub skany odbitek analogowych, zapisane w formacie .jpg wielkości min. 1200 x 1600 pikseli. Każda zgłoszona praca powinna na odwrocie zawierać następujące informacje o autorze: imię i nazwisko, adres, nazwę i miejsce fotografowanego obiektu, tytuł zdjęcia, czas jego powstania (opcjonalnie).

adres: Muzeum Wsi Opolskiej, ul. Wrocławska 174, 45-835 Opole, z dopiskiem „Konkurs fotograficzny”. W razie pytań odpowiedzi udzielą pracownicy Działu Architektury Ludowej, tel.: 77 457 23 49 oraz 77 474 30 21 wew. 121, 122, aleksandra.kosmicka@muzeumwsiopolskiej.pl; barbara.dubiel@muzeumwsiopolskiej.pl.
————————————————————————————
Konkurs Fotografii Teatralnej – V edycja

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem konkursu jest Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, przedsięwzięcie jest adresowane zarówno do artystów-fotografików, absolwentów wyższych szkół artystycznych, jak i amatorów. Celem konkursu jest propagowanie sztuki fotografowania teatru oraz prezentacja fotografii nie tylko jako formy dokumentowania procesu pracy teatralnej, ale także jako autonomicznego dzieła konkretnych artystów.

Będą przyjmowane prace wykonane pomiędzy 1 września 2018 a 31 sierpnia 2019 roku. Fotografie można zgłaszać w dwóch kategoriach: „Teatralne zdjęcie sezonu” i „Zestaw dokumentacyjny ze spektakli”. W pierwszej kategorii oceniane będą pojedyncze fotografie, ukazujące zarówno przedstawienia teatralne, pracę nad nim, jak i inne sceny związane z życiem teatralnym. W kategorii Zestaw dokumentacyjny z przedstawienia można zgłaszać zestawy (do 10 fotografii), dokumentujące pojedyncze spektakle, których pokaz premierowy odbył się w sezonie 2018/19. Laureatów wskaże jury, które w pierwszym etapie wybierze spośród wszystkich nadesłanych zdjęć prace półfinalistów, a następnie finalistów i zwycięzców. Za zdobycie I miejsca przewidziano nagrodę w wysokości 10 tys. zł, II miejsce – 6 tys. zł, III miejsce – 4 tys. zł.

adres: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs Fotografii Teatralnej”.
————————————————————————————
2nd Fjord-Bergen Exhibition of Photographic Art 2019 (konkurs pod patronatem FIAP)

data nadsyłania: 30.09.2019

Można nadsyłać jedynie zdjęcia cyfrowe w kilku kategoriach: temat „dowolny” (prace cz-b), temat „dowolny” (kolor), natura, podróże. Opłata za uczestnictwo w konkursie wynosi 35 euro.

Terminarz:
obrady jury: 20.10.2019
werdykt jury: 3.11.2019
wystawa: 4-04.01.2020
zwrot prac: 4.01.2020

adres: Bekkalokket Fotoklubb Arne Bergo Vakleivskogen 1565155 B0NES, Norwegia. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres: chairman@fjord-bergen.no, strona organizatora konkursu: http://www.fjord-bergen.no
————————————————————————————
Konkurs fotograficzny „Magia Beskidów – świat roślin”

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem konkursu, który ma charakter otwarty, jest m.in. Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego Oddział w Żywcu. Zdjęcia można zgłaszać w 2 kategoriach wiekowych: dzieci i młodzież, oraz osoby pełnoletnie. Każdy uczestnik może nadesłać 3 prace wykonane w ostatnich trzech latach na terenie Beskidu Żywieckiego, Beskidu Śląskiego i Beskidu Małego przedstawiające rośliny występujące na ich obszarze. Fotografie będą przyjmowane pocztą elektroniczną: fotokonkursbeskidy@onet.pl. Nazwa pliku powinna składać się z nazwiska i pierwszej litery imienia oraz kolejnego numeru fotografii, np.: Nowak Anna przysyła 3 fotografie zatytułowane: Nowak_A_01, Nowak_A_02 itd. Zdjęcia należy zapisac w formacie JPEG, minimalna rozdzielczość dłuższego boku nie może być mniejsza niż 1200 pikseli (maks. 1800 pikseli). Do prac należy załączyć zeskanowaną kartę zgłoszeniową.

Ocena prac przez Jury nastąpi do 10 października 2019 roku, a uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i rozdanie nagród nastąpi podczas Festiwalu Filmów Górskich „ADRENALINIUM” w kinie „JANOSIK” w Żywcu 19 października 2019 r.

adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego Oddział w Żywcu, Łączki 44a, 34-300 Żywiec
————————————————————————————
Konkurs fotograficzny „Podkarpackie pełne zachwytów”

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem konkursu jest Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna. Konkurs ma charkter otwarty, każdy może zgłosić dziesięć prac w formacie JPG, PNG. Plik nie powinien przekraczać 20 MB (wymiary minimum 2500 pikseli – szerokość). Warunkiem uczestnictwa jest samodzielne wykonanie zdjęcia konkursowego na terytorium województwa Podkarpackiego. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać zdjęcie organizatorowi za pomocą formularza zgłoszeniowego umieszczonego pod linkiem http://www.podkarpackie.travel/pelnezachwytow. Jedna osoba może zgłosić do 10 prac.

Nagrody:
1. Nagroda pierwszego stopnia: pełnoklatkowy aparat Sony A7 z obiektywem
25-70mm + obiektyw Sony 50mm + karta pamięci Sony 32GB + Torba na aparat
LowePro
2. Nagroda drugiego stopnia: kamera GoPro Hero 7 Black + Gimbal Feiyu-Tech G6 +
Album Pełen Zachwytów
b. Voucher dla 2 osób do SPA w Dworze Kombornia – prezent o wartości 500 zł;
c. Ekskluzywny komplet szkła Bohemia od Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie – prezent o wartości 600 zł.
d. Wycieczka „Traperska Przygoda” dla 4 osób z Biurem Podróży Bieszczader – prezent o
wartości 500 zł.
e. Wycieczka „Przygoda na Sanie” lub „Kulig Zbójnicki dla 5 osób z Biurem Podróży
Pawuk – prezent o wartości 500 zł.
f. Voucher dla 2 osób do SPA w Hotelu Arłamów – prezent o wartości 500 zł.
g. Voucher pobytowy dla 2 osób w Zamku Dubiecko – prezent o wartości 500 zł.
h. Voucher na sprzęt fotograficzny – prezent o wartości 500 zł.

adres: Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna, Grunwaldzka 2, 35-068 Rzeszów
————————————————————————————
Ogólnopolski konkurs fotograficzny „Ach, świętokrzyskie czaruje”

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorami konkursu są: Wojewódzki Dom Kultury w Kielcach oraz Regionalna Organizacja Turystyczną województwa świętokrzyskiego. Konkurs przebiega w 2 kategoriach: a – do 18 roku życia, b – powyżej 18 roku życia. Zdjęcia można nadsyłać drogą e-mailową na adres: artystyczny@wdk-kielce.pl w formie załączników do listu elektronicznego, z dopiskiem: Konkurs fotograficzny „Ach, świętokrzyskie czaruje”. Nagrody zostaną wręczone podczas podsumowania konkursu i otwarcia wystawy pokonkursowej.

Będą przyjmowane wyłącznie pliki cyfrowe w formacie jpg o min. wymiarach 1200 x 1600 pikseli (wielkość nie może przekraczać 2 MB). Każdy autor może zgłosić maksymalnie 3 fotografie. W treści e-maila należy podać: tytuł pracy, dane autora, nazwę fotografowanego obiektu, oświadczenie o posiadaniu praw autorskich do zdjęć, oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załącznikiem do regulaminu.

wdk-kielce.pl
————————————————————————————
XV Otwarte Mistrzostwa Fotograficzne 2019

data nadsyłania: 30.09.2019

Konkurs jest organizowany przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie. Ma charakter otwarty i uczestniczyć w nim mogą wszyscy fotografujący. Prace zostaną ocenione w kilku kategoriach tematycznych: człowiek (kategoria wspólna dla tematów: portret, reportaż, akt, ludzie), architektura, natura (kategoria wspólna dla tematów: pejzaż, fauna, flora). Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie 6 prac. Będą przyjmowane powiększenia lub wydruki w formacie od 20×20 cm do 70x100cm. Każde zdjęcie powinno nosić tytuł i być oznaczone godłem (np. FOTO1212) i nazwę kategorii. Wymagania dotyczące przesyłanych przy pomocy formularza na stronie http://www.omf.mok.olsztyn.pl fotografii cyfrowych: minimalny wymiar krótszego boku: 1500 pikseli, maksymalna wielkość pojedynczego pliku: 5 megabajtów (5MB)

Jury dokona selekcji prac na wystawę pokonkursową, przyzna Grand Prix, a w każdej kategorii wybierze zdobywców I, II i III miejsce. Nagrodzone i wyróżnione prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w siedzibie organizatora od 15 listopada 2019.

adres: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn (z dopiskiem: „OMF 2019″).
————————————————————————————
Wojnicki Międzynarodowy Konkurs Fotograficzny 2019 (konkurs pod patronatem FIAP)

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem konkursu jest Wojnickie Towarzystwo Fotograficzne Fotum. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie cztery barwne lub monochromatyczne zdjęcia w dwóch kategoriach: a) portret, b) kat. otwarta. Ta sama praca nie może być wysłana na więcej niż jedną kategorię. Rozmiar zdjęcia nie może przekraczać 1920 pikseli (dłuższy bok) i 1080 pikseli (krótszy bok) i jest to rozmiar preferowany. Plik musi być zapisany w formacie JPEG, w kolorach RGB (nie CMYK), o rozdzielczości 300 dpi, z kompresją między 8 a 10. Na zdjęciu nie może znajdować się żaden podpis lub identyfikator. Fotografie będą przyjmowane przez stronę http://salon.fotum.org po uprzedniej rejestracji. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody m,in. medale (złoty, srebrny, brązowy) FIAP, PSA, FRP, IAAP, WTF Fotum.Opłata za udział w konkursie wynosi 15 euro, laureaci otrzymają medale i wyróżnienia FIAP.

Terminarz:
obrady jury: 14.10.2019
werdykt jury: 18.10.2019
wystawa: 7-31.12.2019
zwrot prac: 31.01.2020

adres: Wojnickie Towarzystwo Fotograficzne Fotum, Maciej Babiarz, ul. Dluga 20, 32-830 Wojnicz. Strona organizatora: http://www.salon.fotum.org. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres: salon@fotum.org.
————————————————————————————
Ogólnopolski konkurs literacko – fotograficzno – plastyczny „Konfrontacje 2019”

data nadsyłania: 30.09.2018

Organizatorem konkursu, który jest adresowany do wszystkich fotografujących powyżej 16. roku życia, jest Leszczyńskie Stowarzyszenie Twórców Kultury Będą oceniane prace wykonane w ostatnich 2 latach, dotychczas nie nagradzane na innych konkursach i wystawach. Każdy może zgłosić do 6 prac w formacie minimum 30×40 cm, każda praca winna być oznaczona tytułem i godłem autora. Do prac należy dołączyć kopertę, opatrzoną godłem autora, zawierającą wewnątrz kartę zgłoszenia z danymi autora. Uczestnictwo w konkursie jest płatne i wynosi 30 złotych (konto LSTK w BGŻ S.A. w Lesznie nr 17 2030 0045 1110 0000 0022 6100).

adres: Leszczyńskie Stowarzyszenie Twórców Kultury, 64-100 Leszno ul. Narutowicza 69. Komisarzem konkursu jest Roman Józefiak (e-mail: romanjozefiak.leszno@wp.pl, lstk@leszno.edu.pl, telefon: 691 765 091).
————————————————————————————
Ogólnopolski konkurs fotograficzny „Fotorecykling”

data nadsyłania: 30.09.2019

Organizatorem przedsięwzięcia jest Wojewódzki Dom Kultury w Kielcach, w tym roku tematem przewodnim konkursu będzie recycling produktów wtórnych, co nierozerwalnie wiąże się z ochroną środowiska naturalnego. Można zgłosić maksymalnie 6 fotografii wyłącznie w formie zapisu cyfrowego na płytach CD lub DVD. Zdjęcia muszą spełniać pewne wymagania techniczne: długość krótszego boku musi mieć minimum 2250 pikseli, proporcje boków 3 : 4, format TIFF, JPG, tryb koloru pliku – RGB 8 bitów na kanał, profil RGB. Nazwa pliku powinna zawierać godło autora i jednocyfrowy numer fotografii (również w przypadku przesłania tylko jednej pracy) oraz ewentualnie tytuł, wg wzoru: godło_numer lub numer i tytuł.

Nagrodzone prace zostaną opublikowane na stronach http://www.pik.kielce.pl i http://www.wdk-kielce.pl oraz http://www.fundacjavive.org. W październiku w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbędzie się finałowa gala podczas której ogłoszonym zwycięzcom wręczone zostaną nagrody i wyróżnienia.

adres: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego, ul. Ściegiennego 2, 25–033 Kielce.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.